Sitemizde Toplam 4125 Film, 39 Kategori ve 7979 yorum bulunmaktadır.
Mobil Menü

Shang Chi ve 10 Yüzük Efsanesi izle

8jAw17 8jAw17
8jAw17
Whatsapp
VK
Shang Chi ve 10 Yüzük Efsanesi izle

Shang Chi ve 10 Yüzük Efsanesi 2021 Türkçe Dublaj izle

Shang Chi ve 10 Yüzük Efsanesi izle ⚡ 2021 yapımı Aksiyon Macera ve Fantastik türü filmi sitemiz üzerinden Türkçe Dublaj ve Türkçe Altyazılı izleyebilirsiniz. Yönetmenliğini Destin Daniel Cretton’un üslendiği filmin başröllerinde Simu Liu ve Tony Chiu-Wai Leung yer alıyor. Film, babası tarafından suikastçı olarak yetiştirilen bir adamın hikayesini konu ediyor. Shang-Chi adındaki genç adamın babası ölümsüz bir büyücüdür. Babası ölümcül dövüş yeteneklerine sahip bir suikastçı olarak yetiştirilir. Babasının zalim bir imparator olduğunu öğrenince Shang Chi, sahip olduğu tüm yetenekleri onun imparatorluğunu yıkmak için kullanacaktır. İmparatorluğu yıkmak için, babasının düşmanıyla birlik olmaya karar verir. Shang-Chi ve 10 Yüzük Efsanesi filmin oyuncu kadrosunda Simu Liu, Tony Chiu-Wai Leung, Awkwafina, Meng’er Zhang, Fala Chen, Michelle Yeoh, Wah Yuen, Florian Munteanu, Andy Le, Paul W. He ve Jayden Zhang yer almaktadır.

2021 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Fantastik Filmler, Macera Filmleri, Türkçe Dublaj, Yabancı Film

Shang Chi ve 10 Yüzük Efsanesi izle ⚡ Aksiyon Fantastik ve Macera türü filmi sitemiz üzerinden Türkçe Dublaj izleyebilirsiniz.

Filmin Orjinal Adı: Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings
Yönetmen: Destin Daniel Cretton
Aktörler: Simu Liu, Tony Chiu-Wai Leung, Awkwafina, Meng'er Zhang, Fala Chen, Michelle Yeoh, Wah Yuen, Florian Munteanu, Andy Le, Paul W. He, Jayden Zhang, Elodie Fong, Arnold Sun, Stephanie Hsu, Kunal Dudheker
Yapım Yılı ve Ülkesi: 2021
Filmin Süresi: 132 dakika
BENZER FiLMLER
Yorum Gönderin
Bu filme 171 yorum yapılmış.
  1. bulent
    bulent 24 Ekim 2021 12:06

    ne izledim ben ya

  2. Kai
    Kai 23 Ekim 2021 18:48

    Hd ne zaman admin?

  3. Eylul
    Eylul 23 Ekim 2021 02:17

    10 yil gecti,Hd hala gelmiyorrrrrrrrrr

  4. mehmet
    mehmet 22 Ekim 2021 22:16

    admin hd görüntüden bir haber var mı

  5. Admin
    Admin 19 Ekim 2021 10:13

    Bu hafta gelır dıe tahmın edıoruz.

  6. Deniz
    Deniz 18 Ekim 2021 20:57

    Admin eli kulağında demiştin ne zamana çıkar haftaya sınavlar var onlar olmadan bakalım yoksa bir daha film ilzeyecek halde olacağımı sanmıyorum

  7. Ali
    Ali 16 Ekim 2021 13:14

    hd gorüntü geldikde bir daha bakıcam )

  8. Sema
    Sema 15 Ekim 2021 17:32

    İyi🤗.

  9. Admin
    Admin 15 Ekim 2021 00:14

    Eli kulağında çıkar bir kaç güne

  10. xkraltrx
    xkraltrx 14 Ekim 2021 20:46

    admin bro hd ne zaman gelir

  11. Hayat kara
    Hayat kara 13 Ekim 2021 15:38

    😀😀😀😀😀👍👍👍👍👍👍👍👍

  12. Axmet
    Axmet 11 Ekim 2021 04:06

    Rezalet bir film 2 saat çalan bir film olmuş boş ve sıkıcı ilerliyor.

  13. ssa
    ssa 11 Ekim 2021 03:05

    seyredecem bakalım

  14. ahmet yesevi
    ahmet yesevi 10 Ekim 2021 14:06

    güzelmiş

  15. Fds
    Fds 9 Ekim 2021 00:41

    Hnbnn

  16. Barış
    Barış 8 Ekim 2021 20:51

    Flim sonlara doğru güzel olamaya başladı. Umarım ikincsi gelir.

  17. Alici
    Alici 8 Ekim 2021 20:37

    After credit yokmu ;(

  18. Mehmet
    Mehmet 7 Ekim 2021 16:35

    Admin 7 ekim oldu be ne zaman HD hali gelir ?

  19. Anonim
    Anonim 4 Ekim 2021 22:40

    HD gelmeyecekse söyle admin bugün boşuna beklemeyelim 🙁

  20. ahmet
    ahmet 4 Ekim 2021 20:41

    berbat bir filim desney bok las maya basladi gerzekler neden cin malar

  21. Admin
    Admin 4 Ekim 2021 19:44

    Sosyal medya yurt dısı ınternet felc oldu malesef

  22. Can
    Can 4 Ekim 2021 19:40

    Admin bey heyecanla HD bekliyoruz DNS hatları hadi be :(((

  23. Gokay
    Gokay 4 Ekim 2021 19:35

    1xbet reklamı Türkçe evet. Kalanı Çince mi Japonca mi ne

  24. Admin
    Admin 4 Ekim 2021 19:16

    DNS sorunu var telekom hatlarında duzelmesını bekleyınız

  25. dogan
    dogan 4 Ekim 2021 19:16

    film açılmıyor ya

  26. Admin
    Admin 4 Ekim 2021 17:38

    Yoo kaldırılmadı nasıl bır hata alıorsunuz…

  27. örümcek-adam
    örümcek-adam 4 Ekim 2021 16:58

    filim kaldırıldımı neden acılmıyor

  28. Admin
    Admin 4 Ekim 2021 16:19

    Yakında gelir HD görüntüsü

  29. Can
    Can 4 Ekim 2021 15:37

    Ne zaman HD gelecek ?

  30. Admin
    Admin 4 Ekim 2021 13:51

    Su an yayınlıoruz filmi

  31. Özer
    Özer 4 Ekim 2021 13:25

    Admin yayınladığınız an haber verir misiniz kaldırılmadan izleyelim

  32. Mehemmet
    Mehemmet 3 Ekim 2021 19:51

    İyi memmet

  33. Ll
    Ll 2 Ekim 2021 11:00

    İyi guzel

  34. Zfr
    Zfr 1 Ekim 2021 23:00

    Hd şekilde yokmu İngilizceli

  35. Admin
    Admin 1 Ekim 2021 14:25

    Dun aksam yayınladık tekrardan telıf geldı

  36. ARoD
    ARoD 1 Ekim 2021 13:57

    telif var ne zaman yayınlanır

  37. Abuzittin
    Abuzittin 1 Ekim 2021 01:56

    Güzel film

  38. Lamos
    Lamos 28 Eylül 2021 19:02

    Film alt yazılı degil ne zaman gelir

  39. Boss
    Boss 27 Eylül 2021 22:58

    adam attı ya izle işte

  40. Marvel Jk
    Marvel Jk 27 Eylül 2021 20:12

    Reis dalgamı geçiyon fındık işi 2 ne

  41. Admin
    Admin 27 Eylül 2021 07:12
  42. ozi
    ozi 26 Eylül 2021 23:57

    admin gözünü sevim su filmi ne zaman yüklersin

  43. Marvel Jk
    Marvel Jk 26 Eylül 2021 23:28

    Reis çok izlemek istiyorum ne zaman atarsın acaba filmi

  44. tanju
    tanju 26 Eylül 2021 21:45

    film yok

  45. Admin
    Admin 26 Eylül 2021 12:50

    ooooooooooooo

  46. Admin
    Admin 26 Eylül 2021 11:53

    Birazdan düzelir

  47. komutan
    komutan 26 Eylül 2021 11:16

    admin yeni link bırakır mısın.

  48. Kadir
    Kadir 25 Eylül 2021 22:37

    Link felan yok film yok ortada

  49. Belli değil
    Belli değil 25 Eylül 2021 22:00

    Gine mü telif yedi admin

  50. oğuzhan cabbar
    oğuzhan cabbar 23 Eylül 2021 14:18

    türkce dublaj veya altyazı ne zaman gelir?

  51. Admin
    Admin 23 Eylül 2021 09:15

    Yeniledim filmi

  52. emin
    emin 23 Eylül 2021 01:39

    admin yeni link bırakır mısın açılmıyor bu attıgın

  53. Admin
    Admin 22 Eylül 2021 11:49

    Link yorumlarda var zaten

  54. Burak
    Burak 22 Eylül 2021 11:31

    Link atarmısınız Admin

  55. MUSTAFA
    MUSTAFA 21 Eylül 2021 19:47

    Film yok fragman var sadece

  56. Kasim
    Kasim 21 Eylül 2021 02:17

    Film internetten kaldirildimi

  57. Admin
    Admin 20 Eylül 2021 22:02

    Verdiğim linkden izleyebiliyorsunuz..

  58. ramazan
    ramazan 20 Eylül 2021 20:57

    admin yüklenmemiş :(((

  59. Jamal
    Jamal 20 Eylül 2021 01:46

    Harika

  60. Yusuf
    Yusuf 20 Eylül 2021 00:55

    Admin bana gönder be kurban olayım Bi izleyemedim şunu yaa

  61. Admin
    Admin 19 Eylül 2021 21:08

    Telif kalkmadan çıkmaz hd görüntü zaten biraz daha beklemede kal altyazılı izlersin Talha

  62. Talha
    Talha 19 Eylül 2021 20:45

    Admin telif kalkınca hd görüntüsü geliyor dimi sinema çekimi olarak izlemek istemiyoruz🙁

  63. Thor
    Thor 18 Eylül 2021 23:08

    Admin telegram grubu açıp atsana oraya reis

  64. Admin
    Admin 18 Eylül 2021 19:35

    Yarın atacam bugun olmaz kontrol ederler sureklı cunku

  65. Admin
    Admin 18 Eylül 2021 19:35

    Yarın eskı usul izlemeye devam

  66. Admin
    Admin 18 Eylül 2021 19:35

    kalkar yakında telıfı ama telıf kalkmadan malesef hd goruntusude cıkmıor

  67. Talha
    Talha 18 Eylül 2021 19:11

    Admin ben izledim telif yemeden önce de herhangi bi sahne atlaması var mıydı bana öyle geldi sanki ve bi de telif ne zaman kalkar bıktık artık full hd olarak izlemek istiyoruz

  68. zbbe
    zbbe 18 Eylül 2021 18:48

    ne zaman gelirr admin

  69. Filmci
    Filmci 18 Eylül 2021 18:24

    Admin reis filmi geri ne zaman yüklersin acaba? Gene başka bir filme geçici link atma şansın varmıdır?

  70. Admin
    Admin 18 Eylül 2021 15:55

    Malesef geldi

  71. Enes kapusuz
    Enes kapusuz 18 Eylül 2021 15:38

    Fragman cıkıyor ya telif mi geldi yine

  72. filmseveryrk
    filmseveryrk 18 Eylül 2021 13:56

    çince sahnelerde tr altyazı olsa iyi olurdu diyolagraı ttahmin etmek zorunda kaldık bu arada

  73. iyi
    iyi 18 Eylül 2021 11:51

    iyi

  74. Admin
    Admin 18 Eylül 2021 08:49

    dublaj film zaten

  75. saadettin
    saadettin 18 Eylül 2021 06:34

    dublaj yazıyor ama yok admin

  76. Amin
    Amin 17 Eylül 2021 20:41

    Allah Şifa versin Admin

  77. İsmail
    İsmail 17 Eylül 2021 12:44

    Admin siteye yüklediğin filmler telif yiyip kalkıyor buna çözüm olarak da filmleri bence yandiske felan yükle link bırak insanlar faydalansınlar

  78. Admin
    Admin 17 Eylül 2021 05:37

    Valla kolluyorum dusunce hemen eklıcemde korona oldum pc basında pek de oturamıorum

  79. Seyit
    Seyit 16 Eylül 2021 21:51

    Admin Türkçe olarak ne zaman eklenir ?

  80. Admin
    Admin 15 Eylül 2021 10:57

    15 Ekimde vizyona girecek..

  81. Cavid
    Cavid 15 Eylül 2021 10:52

    Merhaba Venom Zehirli Öfke ne zaman gelir

  82. Admin
    Admin 15 Eylül 2021 10:49

    Bir iki saate baska bır fılme eklıcem lınkını

  83. Admin
    Admin 15 Eylül 2021 10:49

    Gun içinde eklıyeceğim

  84. Emre sal
    Emre sal 15 Eylül 2021 04:26

    Başkan ne zaman koyacn

  85. Ali
    Ali 14 Eylül 2021 23:55

    Admin telegram yada DC link versen daha iyi olur herkez filmi bekliyo bi saatte vermemişsin ya link ver yada saat ver😊

  86. Sb
    Sb 14 Eylül 2021 21:15

    Telif yemis ne zmana koyarsin

  87. enes
    enes 14 Eylül 2021 19:22

    filim nezaman gelicek bilgi varmı admin

  88. Admin
    Admin 14 Eylül 2021 18:39

    atacam tekrardan

  89. Emir
    Emir 14 Eylül 2021 18:05

    Admin bi saat belirlesen güzel olur herkez bu filmi bekliyo

  90. Ooo
    Ooo 14 Eylül 2021 02:53

    Film nezaman paylasılacak

  91. Admin sken
    Admin sken 13 Eylül 2021 15:21

    seri olsana kirva

  92. Apollo
    Apollo 13 Eylül 2021 14:04

    Admin hızlı olabilirmisiniz beklioruz filmi

  93. Admin
    Admin 13 Eylül 2021 08:21

    Koruması kalkar yakın zamanda

  94. Admin
    Admin 13 Eylül 2021 08:00

    Henüz çıkmadı hd görüntüsü

  95. Eylul
    Eylul 13 Eylül 2021 03:23

    Admin filmin hd si varmi varsa link atarmisin ?

  96. Aykut
    Aykut 13 Eylül 2021 00:56

    AMK bı izleyemedik filmi AMK nezaman baksam telif diyo senin linklerde boş çıkıyor neden

  97. pompa ke
    pompa ke 12 Eylül 2021 09:44

    admin telif yemiş film dzületirmisin

  98. Admin
    Admin 9 Eylül 2021 23:16

    Cıkınca guncellıyecegım

  99. Madam
    Madam 9 Eylül 2021 23:10

    Admin ne zaman sinema çekimi olmayan filmi atarsın

  100. Admin
    Admin 9 Eylül 2021 20:24

    Evet

  101. mehmet
    mehmet 9 Eylül 2021 20:21

    reis sinema çekimi olucak dimi

  102. ali
    ali 9 Eylül 2021 19:51

    bu akşam 12 gelicek dimi?

  103. Admin
    Admin 9 Eylül 2021 18:52

    gece yuklıcem lınk bırakırım

  104. mohamed
    mohamed 9 Eylül 2021 17:36

    Kral admin film ne zaman olur bu gece 12 de yukliceksen ucucam siteye izlemek icin cok sagol simdiden

  105. Admin
    Admin 9 Eylül 2021 16:08

    Fazla uzun sürmez bır aya koruması kalkar zaten filmin

  106. Ufukhan
    Ufukhan 9 Eylül 2021 16:05

    Admin kaliteli ne zaman gelicek şöyle dublaj alyazi önemli değil

  107. Admin
    Admin 9 Eylül 2021 16:00

    Gece 12 de eklerim

  108. Samet
    Samet 9 Eylül 2021 15:55

    Admin, yarın kaç gibi atarsın filmi

  109. osman
    osman 9 Eylül 2021 15:44

    bugünde eklersin be admin

  110. mehmet
    mehmet 9 Eylül 2021 15:29

    admin reis duyduguma gore ekliyormussun filmi ara ara 😀 eklede izleyelim yav
    xd

  111. Admin
    Admin 9 Eylül 2021 15:14

    Bır gun ara verelim yarın ekleriz tekrardan

  112. piscandro
    piscandro 9 Eylül 2021 15:13

    bugun tekrar eklenir mi ? eklenirse tahmini saaat kacta ?

  113. Ghwi
    Ghwi 9 Eylül 2021 13:53

    Tekrar atarmisin

  114. Micuwa
    Micuwa 8 Eylül 2021 21:42

    Türkçe yokmu hocam admin

  115. Nihad
    Nihad 8 Eylül 2021 19:52

    Admin Kralsin Allah razi olsun Admin Diye yazilir Kral diye okunur tesekkur ederim umarim basatili biri olursun tesekkurler.

  116. Admin
    Admin 8 Eylül 2021 10:33

    ekledım

  117. Admin
    Admin 8 Eylül 2021 10:30

    Yayınlıcam gun ıcınde tekrardan

  118. Nihad
    Nihad 8 Eylül 2021 05:02

    ADMIN DUN INTERNETDEN DOLAYI SIKINTILAR YASADIM VE COK AZ KALDI ROCA ETSEM BUGUN YADA YARIN YENIDEN ATARMISIN

  119. ozan
    ozan 7 Eylül 2021 23:41

    admin arkadaşlarla oturuyoryz link varsa atta izleyelimbe gözünü seveyim

  120. turgay
    turgay 7 Eylül 2021 22:53

    admin son attığın link telif yemiş tekrar yollar mısın

  121. Eren
    Eren 7 Eylül 2021 22:35

    admin banada link atarmisin

  122. nuri
    nuri 7 Eylül 2021 22:24

    admin discordtan atarmisin?

  123. Faruk
    Faruk 7 Eylül 2021 22:18

    Admin link var mı

  124. Ufukhan
    Ufukhan 7 Eylül 2021 21:46

    Admin nasıl izlicez bu filmi ozelden filan atamazmisin linke girdim flim filan yok

  125. Emrah
    Emrah 7 Eylül 2021 17:13

    Admin abi link at bana izlemek istiyorum

  126. Admin
    Admin 7 Eylül 2021 11:50

    birazdan atarım aynı linke takipte kal nihat

  127. Muhittin
    Muhittin 7 Eylül 2021 11:34

    Admin link at be izleyelim şunu

  128. Nihad
    Nihad 7 Eylül 2021 08:09

    Admin saat kac gibi yuklersin?

  129. kemal
    kemal 6 Eylül 2021 23:24

    admin dc adresi nerede

  130. Nihad
    Nihad 6 Eylül 2021 20:14

    Admin tesekkurler sen nasil bi sevap isledigini biliyormusun tesekkur ederim yarin eklersen devamin izleriz tesekkurler

  131. Admin
    Admin 6 Eylül 2021 18:35

    Yarın yıne eklerım izlersiniz…

  132. Can
    Can 6 Eylül 2021 18:25

    Admin selam yardımcı olabilir misin rica etsem

  133. Admin
    Admin 6 Eylül 2021 13:47

    Tabiki var

  134. Nihad
    Nihad 6 Eylül 2021 13:44

    SILINME IHTIMALI VARMI ADMIN?

  135. Admin
    Admin 6 Eylül 2021 13:24

    Malesef nere yukluyosak siliyor otomatık olarak

  136. umut
    umut 6 Eylül 2021 12:55

    link verirmisin admin bekliyoruz

  137. Nihad
    Nihad 6 Eylül 2021 05:01

    Tamam admin merakla bekliyoruz o linki yorum olarak yazacan demi?

  138. Admin
    Admin 5 Eylül 2021 23:43

    Yarın turkce dublajlı lınkını verecem sıze

  139. Nihad
    Nihad 5 Eylül 2021 20:08

    @Admin lutfen cevab verirmisin uzr dilerim cok sabirsizim :()

  140. Nihad
    Nihad 5 Eylül 2021 15:34

    admin eger discorrdddan sunucu actiysan yoruma gondere bilirmisin yada sunucuya nasil gide bilecegimi soyersen sevinirim lutfen filmi cok izlemek istiyorum

  141. Nihad
    Nihad 5 Eylül 2021 14:52

    YANI ONCE ALTYAZISIZ HALINE IZLESEK OLMAZMI BENCE BAZILARIDA BENIM GIBI AZ BUZ INGILIZCE BILIYORDUR BENCE DISCORD SUNUCUSU ACSANIZ VE ORAYA ATSANIZ KIMSE SIKAYET ETMEZ.

  142. Nihad
    Nihad 5 Eylül 2021 14:49

    Admin kardesim altyazis henuz altyazisis diyorusunya discord sunucusu atib oraya altyazisiz halini atsan sonra altyazili halini atsan olmazmi?

  143. Mustafa
    Mustafa 5 Eylül 2021 08:21

    Olmadık saçma sapan hayal ve kurgularla insanların zihnini, fikrini meşgul ediyorlar. Halbuki kâinatta öyle hârika ve mu’cizeler var ki, her gün bunları göre göre artık normal ve sıradan karşılar olmuşuz. Meselâ: küçücük, cansız, hiçbir ilmî,iradesi ve gücü olmayan bir çekirdekten kökleriyle, gövdesiyle, dallarıyla dev gibi bir ağacın çıkarılması ve büyütülmesi.. Ağaçların, köküyle aldığı çamurlu suyun dallarının ucunda farklı renklerde, tatta, kokuda, lezzette meyvelere çevirilmesi.. İnek, deve, koyun ve keçi gibi hayvanların, yediği yeşil otun ve sarı samanın, vücudlarında beyaz, yağlı ve gıdalı bir süte dönüştürülmesi. Arıların çiçeklerden aldığı toz ve özlerin, karınlarında dünyanın en tatlı ve şifalı maddesi olan bal hâline getirilmesi elbette kendi kendine, tesâdüfen ya da bu ağaçların, hayvanların işi olamaz. Bu işleri yapan, ancak ve ancak; insanları, ihtiyaçlarını, onların gözünün, burnunun, dilinin nelerden hoşlandığını bilen, dünyayı güneş etrafında döndüren, bulutlardan yağmurları yağdıran, tatsız ve kahverengi çamurdan tatlı ve renkli meyveleri yaratan bir Zât olabilir. O da ancak Allahtır.

  144. Admin
    Admin 4 Eylül 2021 14:26

    Malesef yakın zamanda olmıcak sitede veya benzeri bir sitede

  145. Admin
    Admin 4 Eylül 2021 14:25

    Ne zaman kalkacağını henüz söylemediler..

  146. Admin
    Admin 4 Eylül 2021 14:24

    Koruması bıtınce eklenecek

  147. Ali
    Ali 4 Eylül 2021 13:53

    Shang chi filmini ne zaman siteye ekliyceksiniz

  148. Əli
    Əli 4 Eylül 2021 12:39

    Sitede bu gün olacaqmı ?

  149. Mert
    Mert 4 Eylül 2021 12:03

    Admin telif kalkacak mı_?

  150. Jojo
    Jojo 4 Eylül 2021 11:37

    Admın ne zaman eklenir

  151. Roz
    Roz 4 Eylül 2021 10:48

    Admin kardeş telegram linki varsa atar mısın girelim, en azından yüklendiği anda haberimiz olur

  152. Admin
    Admin 4 Eylül 2021 07:16

    Eklıyeceğim bugun siteye

  153. Buse
    Buse 4 Eylül 2021 01:05

    Adminciğim peki discord dan bizim haberimiz nasıl olacak 🙂

  154. hilmi
    hilmi 4 Eylül 2021 00:35

    discord açın ordan atın telifsiz yada telegram

  155. hilmi
    hilmi 4 Eylül 2021 00:34

    az önce vardı kayboldu

  156. Admin
    Admin 4 Eylül 2021 00:22

    Su an elimizde malesef sadece orjınal sinema cekımı var altyazısını beklıyoruz…

  157. özgür
    özgür 4 Eylül 2021 00:19

    discord açıp telif yemeden oradan paylaşılır ve izlenir bekliyoruz admin

  158. Admin
    Admin 4 Eylül 2021 00:13

    Discord kanalı açmayı dusunuyoruz

  159. Admin
    Admin 4 Eylül 2021 00:12

    Yakın zamanda kalkacak..

  160. Ebrar
    Ebrar 3 Eylül 2021 22:01

    Telif ne zaman kalkar acaba ?

  161. Boş ver adımı
    Boş ver adımı 3 Eylül 2021 21:32

    Bakalım inşallah güzeldir

  162. Alp
    Alp 3 Eylül 2021 20:03

    Admin telif geldiyse telegram açıp neden oradan atmıyorsun

  163. Burak
    Burak 3 Eylül 2021 18:14

    bir daha ne zaman gelir?

  164. Admin
    Admin 3 Eylül 2021 12:28

    Malesef telif geldi filme

  165. Berkay
    Berkay 3 Eylül 2021 12:26

    dublaji ne zaman gelir