Sitemizde Toplam 3967 Film, 37 Kategori ve 5844 yorum bulunmaktadır.
Mobil Menü
5dsDed3 5dsDed3

Godzilla vs Kong izle

Whatsapp
VK
Godzilla vs Kong izle

Godzilla vs Kong izle | 2020 Türkçe Dublaj 1080p HD

Godzilla vs Kong izle ⚡ Aksiyon Bilimkurgu ve Gerilim türü Godzilla vs Kong 2021 Filmi Türkçe Dublaj izle, Godzilla vs Kong izle 2021 yılına ait 1 Saat 48 dakikalık aksiyon, korku ve suç filmlerinden biridir. Filmin yönetmen koltuğunda oturan isim Adam Wingard. Senarist ekibinde yer alan isimler ise Eric Pearson, Max Borenstein, Terry Rossio Aksiyon, bilimkurgu ve gerilim türü filmi izlemek isteyenler kesinlikle kaçırmaması gerekmektedir.

Godzilla vs Kong 2021 Film Konusu

Godzilla vs Kong Türkçe Dublaj izle; Sinema tarihinin en ikonik iki canavarı sonuna kozlarını paylaşacaklar. Godzilla vs Kong filmi, pek çok açıdan izleyicinin memnun kalabileceği sürprizlere ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor. Bu konuda gerçekten de bu iki efsaneyi seneler boyunca takip eden fan kesimin gönlünü hoş tutacak gelişmelerin de olacağını düşünmekteyiz. Bu yapısı açısından da iki canavarın dev bir karşılaşma içinde muazzam bir görsellikle izleyicisinde iyi etkiler oluşturacağını düşünüyoruz. Bu bakıma da Godzilla ile King Kong’un kapışmalarını seyirlik bakımından iyi bir şekilde sürdürecek bir akış çıkmış olacak karşınıza.  Genel olarak nostaljik göndermelerin de olacağını düşündüğümüz filmdeki gidişat ve anlatımdaki şahanelik, izleyicisi için iyi  sonuçlar oluşturabilir.

Godzilla vs Kong’un yönetmenlik koltuğunda da ilgi çekici bir isim yer alıyor. Daha önce düşük bütçeli korku filmleriyle Hollywood sektöründe dikkatleri üzerine çekmeyi başaran Adam Wingard’ın yönetmenliği üstlendiği filmin oyuncu kadrosu da görkemli. Kısacası çok iyi bir anlatımın içinde bulacak ve kendinizi şu zamana dek olmadığı kadar görsel bakımdan da iyi sonuçları beraberinde getirdiği için seyirliğin üst noktalarda kalacağı konusunda da kesinlikle herhangi bir şüphe duymamanız gerekiyor. Bilimkurgu ve fantastik evrenlerin geniş düzeyini keşfetme konusunda da etkili bir yapı kurdurma fırsatını da sizler izlerken deneyimleyeceğiniz bu film sayesinde de oldukça kaliteli bir zaman geçirme şansını da yakalamış olacaksınız. Hepiniz açısından da zaten bu etki ve sağlam aşamaların tamamı filmi daha da seyirli hale getirecek. İyi izlemeler dileriz.

Godzilla vs Kong  Oyuncuları

Godzilla vs Kong Türkçe Altyazı izle filmin oyuncu kadrosunda; Alexander Skarsgård, Millie Bobby Brown, Rebecca Hall, Brian Tyree Henry, Shun Oguri, Eiza González, Julian Dennison, Lance Reddick, Kyle Chandler, Demián Bichir, Kaylee Hottle, Hakeem Kae-Kazim, Ronny Chieng gibi isimler yer almaktadır.

Film izle, 2021 Filmleri, Aksiyon Filmleri, Bilim Kurgu Filmleri, Gerilim Filmleri, Türkçe Altyazı, Türkçe Dublaj

Godzilla vs. Kong izle ⚡ 2021 Filmi Aksiyon Bilim Kurgu türü Godzilla vs. Kong Türkçe Dublaj ile Full HD Kalite Seçenekleriyle Sizlerle

Filmin Orjinal Adı: Godzilla vs. Kong
Yönetmen: Adam Wingard
Aktörler: Alexander Skarsgård, Millie Bobby Brown, Rebecca Hall, Brian Tyree Henry, Shun Oguri, Eiza González, Julian Dennison, Lance Reddick, Kyle Chandler, Demián Bichir, Kaylee Hottle, Hakeem Kae-Kazim, Ronny Chieng
Yapım Yılı ve Ülkesi: 2021
Filmin Süresi: 113 dakika
BENZER FiLMLER
Yorum Gönderin
Bu filme 232 yorum yapılmış.
  1. kadir
    kadir 27 Temmuz 2021 22:34

    oyee

  2. memet
    memet 13 Temmuz 2021 20:43

    iyi degil

  3. ehhhh
    ehhhh 12 Temmuz 2021 12:45

    guzel

  4. filmwatch net
    filmwatch net 11 Temmuz 2021 02:30

    Borıs nasıl bır hata alıyorsun

  5. Boris
    Boris 11 Temmuz 2021 02:21

    Artık aç

  6. Muhsin Kağan
    Muhsin Kağan 9 Temmuz 2021 17:21

    Film süperdi ve çok heyecanlıydı emeğinize sağlık

  7. Kerem Gencler
    Kerem Gencler 9 Temmuz 2021 00:29

    Süper yaa yarın godzilla vs kong aççaz 2021 9 temmuz 00:30 bu yorumu yayınladı😊

  8. Selim tezcan
    Selim tezcan 8 Temmuz 2021 14:49

    Çok süper bir film

  9. Kelebek
    Kelebek 6 Temmuz 2021 00:35

    Ahhhh

  10. hulk
    hulk 3 Temmuz 2021 09:47

    guzel

  11. Omer
    Omer 3 Temmuz 2021 05:44

    Mukenmel

  12. kazim
    kazim 2 Temmuz 2021 00:43

    mukemel

  13. musti
    musti 1 Temmuz 2021 11:13

    çok güzel 30 dk dır arıyom düzgün türkçe dublaj bulamadım ama bu iyimiş

  14. tolga
    tolga 1 Temmuz 2021 00:53

    cok guzel bi film emeginize saglik

  15. Hakan
    Hakan 21 Haziran 2021 19:15

    Film mukemmel

  16. kinoya
    kinoya 21 Haziran 2021 13:40

    süper iyi

  17. selami
    selami 21 Haziran 2021 02:00

    bya iyi

  18. kkk
    kkk 21 Haziran 2021 00:32

    ıyı

  19. iler
    iler 20 Haziran 2021 16:57

    bekliyorduk

  20. deniz
    deniz 19 Haziran 2021 21:20

    harika Paylaşım çok güzel

  21. Nazmi
    Nazmi 19 Haziran 2021 02:47

    Süper

  22. mustafa
    mustafa 19 Haziran 2021 02:30

    güzel

  23. filmci
    filmci 18 Haziran 2021 16:06

    iyimis

  24. Efe
    Efe 17 Haziran 2021 22:31

    Guzel

  25. halit
    halit 16 Haziran 2021 19:30

    Guzel be guzel

  26. halit
    halit 16 Haziran 2021 19:29

    Guzel

  27. hecır
    hecır 14 Haziran 2021 20:58

    süper

  28. ibrahim
    ibrahim 12 Haziran 2021 22:07

    Süper

  29. Ömer
    Ömer 10 Haziran 2021 22:25

    Hayatımda izlediğim en iyi filmlerden biriydi
    Bu filmin devamı gelmeli

  30. ahık
    ahık 10 Haziran 2021 21:35

    Mukemmel

  31. Mustafa Afşar
    Mustafa Afşar 10 Haziran 2021 20:05

    Güzel bir filmdi yayınlarının devamını diliyorum

  32. ege
    ege 10 Haziran 2021 18:23

    çok güzel film

  33. görkem
    görkem 9 Haziran 2021 21:23

    filim efsaane

  34. Yarak
    Yarak 8 Haziran 2021 06:56

    Çok dönüyor

  35. yukseseleko
    yukseseleko 7 Haziran 2021 20:11

    Onlrara gore godzi bize gonro vanni

  36. orhan
    orhan 7 Haziran 2021 20:10

    Film efsane

  37. SaritaForbisa
    SaritaForbisa 7 Haziran 2021 17:02

    Film efso

  38. Admin
    Admin 7 Haziran 2021 11:36

    Orhan fragmanın yanında koskoca FİLM İNDİR yazıor?

  39. orhan
    orhan 7 Haziran 2021 11:33

    indirme seçeneği falan yok yada bir ben bulamadım galiba 2 gündür bakıyorum yok

  40. ismsiz
    ismsiz 6 Haziran 2021 22:35

    onlara göre godzilla bize göre van gölü canavarı

  41. Admin
    Admin 6 Haziran 2021 13:14

    Film İndirme seçeneği var partlarda

  42. orhan
    orhan 6 Haziran 2021 12:38

    film indirme linkini bulan var mı? aceba ben bulamadım google chromeden giriyorum yok

  43. kenan
    kenan 5 Haziran 2021 21:56

    ddd?

  44. RIFAT
    RIFAT 3 Haziran 2021 12:15

    abi seslendirme hiç güzel değil bir dahakine daha güzel yapın ya

  45. Ege
    Ege 3 Haziran 2021 01:19

    Godzilla vs Kong çok güzel

  46. Kerem Ali
    Kerem Ali 2 Haziran 2021 11:45

    Filmin daha önce Türkçe altyazılısını izlemiştim şimdi Türkçe dublajını izliyorum Allah razı olsun bu arada filmi indiremiyorum diyenler maldır

  47. The mert 😎
    The mert 😎 2 Haziran 2021 11:11

    Yanlız daha çıkmamış filmi nasıl buldular korsan filmciler

  48. Admin
    Admin 1 Haziran 2021 21:54

    Film indirme kısmınden ındırebılırsınız

  49. Mert
    Mert 1 Haziran 2021 21:17

    ya fılmı ındıremıyorunm

  50. Admin
    Admin 31 Mayıs 2021 20:21

    İndirme seçeneği eklendi…

  51. Mikail
    Mikail 31 Mayıs 2021 20:16

    indirme linki neden yok filmi indirip izlemek istiyoruz.

  52. Admin
    Admin 31 Mayıs 2021 16:41

    F5 yaparsan tekrardan nazmi acılır

  53. nazmi
    nazmi 31 Mayıs 2021 13:55

    lan bende filim açılmadı bile iki saatir yükleme ekranında

  54. Yağmur
    Yağmur 28 Mayıs 2021 11:09

    Dublaj çok kötüydü gerçekten .

  55. Admin
    Admin 26 Mayıs 2021 16:08

    Malesef orinal dublajı çıkmadı..

  56. Yasin
    Yasin 26 Mayıs 2021 16:06

    Düblaj aşırı kotü

  57. berat
    berat 24 Mayıs 2021 16:03

    ii efso

  58. berat
    berat 24 Mayıs 2021 16:02

    saçma olmuş biraz

  59. berat
    berat 24 Mayıs 2021 15:53

    lan ef so ama saçmaladınız

  60. Smallllllll
    Smallllllll 22 Mayıs 2021 21:16

    Filmde 2 tane ses var duzeltin puan veriliyor olsa -1verirdim sitenize

  61. king kong
    king kong 22 Mayıs 2021 14:57

    godzilla birlik olup mecha godzilllayı yenelim,,,,

    <||

  62. bilinmeyen
    bilinmeyen 20 Mayıs 2021 21:49

    hemde film çok takılıyosa en sona sardırın ondan sonra geri kaldığınız yerden devam edin hiç donmuyor ilk başlarda donuyo sonra düzeliyo iyi seyirler

  63. bilinmeyen
    bilinmeyen 20 Mayıs 2021 21:41

    film çok donuyo ama yine de güzel hemde filme asla çöp diyemessiniz film bir emek ile yapılıyor biraz saygı

  64. yusuf
    yusuf 20 Mayıs 2021 13:34

    film çok güzel hem aksiyon ben çok severim karekterlerde güzel

  65. YUSUF
    YUSUF 17 Mayıs 2021 16:36

    Flim MUHTEŞEM BİR ŞEY İZLERKEN AĞLADIM BAZI YERLERDE AMA OLSUN

  66. Filimgurmesi
    Filimgurmesi 16 Mayıs 2021 21:49

    Yanı uzatmicam güzel tek sorunu dublaj ama izlemeye değer co k güzel bi film tavsiye ederim ve çöpçüler kralına katılıyorum hiçbi film çöp değerlendirmesini haketmez

  67. Çöpçüler Kralı
    Çöpçüler Kralı 15 Mayıs 2021 19:59

    Hiç bir film çöp değerlendirmesini hak etmez. Zira hepsi bir emek karşılığı ortaya çıkar. Bu nedenle bir emek sonucuna ” Beğenmedim ” diyebilirsiniz, ama ” Çpö diye nitelendiremezsiniz.

  68. Admin
    Admin 15 Mayıs 2021 14:42

    720p seçeneğini dene

  69. İnsan
    İnsan 15 Mayıs 2021 14:18

    Film çok donuyo izlenmiyor

  70. NECMİ
    NECMİ 14 Mayıs 2021 22:18

    Film çöp izlemeyin bence

  71. godzilla
    godzilla 13 Mayıs 2021 14:10

    bu iş burada bitmedi

  72. Ahmet Altan
    Ahmet Altan 13 Mayıs 2021 01:07

    Ben izleyemiyorum çünkü çok donuyor nasıl yapicam bilmiyorum

  73. ÖMER
    ÖMER 12 Mayıs 2021 16:59

    Superrrrrrrrr

  74. begüm
    begüm 12 Mayıs 2021 13:13

    efsaneydi

  75. Mehmet
    Mehmet 12 Mayıs 2021 12:00

    EFSANE İZLEYİN HEMEN

  76. Ekalok
    Ekalok 12 Mayıs 2021 00:05

    Efsane muq film tesekkurler

  77. Eka
    Eka 12 Mayıs 2021 00:04

    İyi baya

  78. meryem
    meryem 10 Mayıs 2021 21:01

    güzel bir film ama biraz abartılı olmuş tabi bu kurgu filmi onun için sıkıntı yok

  79. İsmail
    İsmail 10 Mayıs 2021 20:01

    Muk
    Efsani filn

  80. shahin
    shahin 10 Mayıs 2021 18:11

    Güzel flim

  81. Hamit
    Hamit 10 Mayıs 2021 04:51

    Internetim iyi olmasına rağmen film çok donuyo buda bütün film izleme hevesini alio.

  82. Kranen
    Kranen 9 Mayıs 2021 16:04

    reklam eklemesen dahiyi
    a güzelur da yine de baya ama baya

  83. Orcoo
    Orcoo 8 Mayıs 2021 18:08

    Aga film muq ağlicaktm ve bu filmin sonlarina dogru delirdimmm

  84. Admin
    Admin 7 Mayıs 2021 17:15

    Nasıl bır hata alıyorsun yakup?

  85. dwad
    dwad 7 Mayıs 2021 16:47

    cok ıyı

  86. Yakup
    Yakup 7 Mayıs 2021 16:42

    Ben neden izleyemiyorum ya?

  87. Bəhruz
    Bəhruz 7 Mayıs 2021 00:30

    Super flim

  88. Ege
    Ege 5 Mayıs 2021 15:52

    Çok güzel

  89. anan
    anan 4 Mayıs 2021 22:35

    dublaj birazcık daha kaliteli olabilirmiş ama harika bir film sadece burda bulabidim tşk

  90. mikail
    mikail 2 Mayıs 2021 15:04

    filmler neden indirilemiyor önceden indiriliyordu yardımcı olur musunuz?

  91. Nzkzksjkse
    Nzkzksjkse 1 Mayıs 2021 15:23

    Türkçe dublaj diyoruz Tükrçe altyazı çıkıyor nasıl iş bu?

  92. Necmi Kuş
    Necmi Kuş 1 Mayıs 2021 11:51

    İyi olmuş

  93. Furkan
    Furkan 1 Mayıs 2021 02:28

    Düzeltilmeli gemi döndüğünde kimse olmedi ve kinkog alfalihi kaybetti gercek alfa godzilla

  94. napim
    napim 30 Nisan 2021 23:12

    Iyi yapmislar

  95. Jhbihbihbbihih
    Jhbihbihbbihih 30 Nisan 2021 21:58

    İyi

  96. ...rjrjrjdjddjdj
    ...rjrjrjdjddjdj 30 Nisan 2021 21:08

    ….sbrnrnrnrnrnrnrnnr

  97. Admin
    Admin 29 Nisan 2021 12:24

    Xpet reklamlı malesef orjınalı henuz cıkmadı

  98. Yarra
    Yarra 29 Nisan 2021 12:17

    Türkçe dublaj var ama biraz kötü olmuş düblajı

  99. remzi
    remzi 27 Nisan 2021 12:09

    cok teşkkürler

  100. deniz
    deniz 25 Nisan 2021 22:15

    filmi çok beğendim 10 da 10 ama keşke film türkçe olsaymış(Godzilla ve kongu inş başka filmlerdede beraber görürüz)

  101. king
    king 23 Nisan 2021 20:53

    keşke türkçe olsaymış

  102. Alp
    Alp 22 Nisan 2021 19:56

    Güzel lan

  103. KİNG KONG
    KİNG KONG 22 Nisan 2021 18:38

    muqqq sonuna kadar izledim ama ben king ciyim

  104. vatandaş
    vatandaş 22 Nisan 2021 01:53

    türkçe dublaj değil ama film çok güzel

  105. Fnk
    Fnk 21 Nisan 2021 00:09

    Guzel deyil

  106. Resul
    Resul 20 Nisan 2021 22:30

    Izlemeden yorum yamiyom

  107. abdullah1553
    abdullah1553 19 Nisan 2021 23:59

    tesekküler

  108. yusuf
    yusuf 16 Nisan 2021 19:57

    izleseydim daha iyiydi

  109. JetKing
    JetKing 15 Nisan 2021 22:48

    Bence Çok Güzel Bir Film Olmuş Godzilla İsteseydi Kongu Çoktan Öldürmüştü Ama Öldürmedi Ve Bence Godzilla Kongu Sonda Bağışladı Yani İkisi Beraber MechaGodzilla’yı Öldürerek Dostluk Kazandı. İkiside Çok Güzel Savaştılar. Fakat MechaGodzilla Olmasaydı Godzilla Kongu Öldürmüştü Efsane Bir Film Olmuş. Ben Godzillacıyım

  110. gozila
    gozila 15 Nisan 2021 22:33

    cok güzeldi ama türkce olsa daha iyi olurdu ama yinede cok güzeldi

  111. savaş
    savaş 15 Nisan 2021 19:40

    bence mükemeldi ikisini çok seviyorum savaşırken ikisininde ölmesini istemedim ve ölmdiler çok sevindim robot canavar çok güçlüydü ikiside birlik olup öldürdüler buda çok iyi olmuş bence

  112. Mustafa
    Mustafa 15 Nisan 2021 16:15

    Altyazı yerine konuşmaları Türkçe yaparsınız daha güzel olur yani Türkçe dublaj

  113. Admin
    Admin 14 Nisan 2021 21:12

    Nasıl bir hata alıyorsunuz.

  114. Bilinmeyen
    Bilinmeyen 14 Nisan 2021 21:01

    Bende açılmadı AMA

  115. SAMET KIZILTAŞ
    SAMET KIZILTAŞ 14 Nisan 2021 19:47

    Çok güzeldi. ama türkçe dublajida olsaydı güzel olurdu.

  116. turgay
    turgay 14 Nisan 2021 16:18

    film türkçe değil

  117. vural üzül
    vural üzül 14 Nisan 2021 13:57

    lütfen youtube kanlınımı abone olup layk atın lütfen

  118. Ayazım🦕
    Ayazım🦕 14 Nisan 2021 13:49

    2titanvar

  119. Feyzanın Sevgilisi
    Feyzanın Sevgilisi 14 Nisan 2021 12:27

    ÇOKKK GÜZEL SEVGİLİM Feyza

  120. alpocan
    alpocan 13 Nisan 2021 22:18

    çoq ii

  121. zafoş
    zafoş 13 Nisan 2021 17:30

    puanım 10

  122. nuri
    nuri 13 Nisan 2021 17:28

    türkce olsa iyi olurdu ama izledikmi izledik buda iyi eyw knksss

  123. Hasan
    Hasan 12 Nisan 2021 21:49

    Bence türkçe düblaj eklenmeli

  124. YUNUS AKÇI
    YUNUS AKÇI 12 Nisan 2021 01:21

    12:43 teki millie boby brown cok tatlı yiyesim geldi😍😘☺

  125. sen
    sen 11 Nisan 2021 22:05

    Benim için Imbd puanı:7,6

  126. sanene adımdan
    sanene adımdan 11 Nisan 2021 19:15

    baya baya iyi he mühtiş bi türkçe dublaj var efsanesinis

  127. boşver adımı
    boşver adımı 11 Nisan 2021 17:42

    çok iyiyidi

  128. kong
    kong 11 Nisan 2021 14:18

    ingilizceoldu ama benyinede beğendim türk dil koyun abiii.

  129. yarraaa
    yarraaa 11 Nisan 2021 11:42

    efsaneeeee

  130. zaa
    zaa 10 Nisan 2021 20:46

    efso mki

  131. Kafası Güzel
    Kafası Güzel 10 Nisan 2021 19:39

    efsoo

  132. Feyza
    Feyza 10 Nisan 2021 16:30

    Abi salak mısınız?
    Türkçe dublaj kadar salak bir şey yok yani türkce altyazili cok daha iyi hem ingilizceninzi geliştiriyorsunuz hem de türkce dublajda seslerini duyamiyoruz baskalari seslendiriyor ve benim icin hint film ya da hint dizisinden bir fark olmiyor neyse ama film güzeldi yani cok da kötü degildi cok da iyi de sayilmazdi bence 😀

  133. arda
    arda 9 Nisan 2021 18:01

    tek istediğim türkçe dublajlı izlemekti

  134. Yasin aktaş
    Yasin aktaş 9 Nisan 2021 14:38

    Abi filmm efsaneeeeeeee izlemenizi tavsiye ederim

  135. sezer
    sezer 8 Nisan 2021 16:05

    keşke türkçe olsaydı

  136. zeynep
    zeynep 8 Nisan 2021 14:44

    millie boby brown olduğundan izledim çok güzel

  137. Yusuf Çakmak
    Yusuf Çakmak 8 Nisan 2021 11:25

    Etek

  138. godzilla
    godzilla 7 Nisan 2021 19:54

    türkce deil

  139. cinar
    cinar 7 Nisan 2021 18:19

    fil kesin aksiyon bunu söyletyin merak ediyom yoksa şiddetmi anlayamadım

  140. cinar
    cinar 7 Nisan 2021 18:18

    bu film simema aksiyonmu

  141. mustafa
    mustafa 7 Nisan 2021 17:15

    muhteşemmmmmmmmmm yaaaaaaaaa

  142. iron man
    iron man 7 Nisan 2021 16:38

    türkçe dublajı yayınlandı ama biz bulamıyoruz

  143. cinar
    cinar 7 Nisan 2021 16:26

    ama yazık

  144. cinar
    cinar 7 Nisan 2021 16:26

    ama konga yazık

  145. cagari
    cagari 7 Nisan 2021 16:19

    başkanım godzillaya atom bombası attık işlemedi napalım
    üstüne goril salın
    tm

  146. hiç kimse
    hiç kimse 7 Nisan 2021 16:14

    bence iyi izlemedim ama iyiye benziyo

  147. Admin
    Admin 7 Nisan 2021 15:35

    Henüz cıkmadı turkcesı film Amerika’da yayınlandı. Yakında netflix gibi platformlarda yayınlanırsa cıkar turkcesı

  148. Oğuz
    Oğuz 7 Nisan 2021 15:19

    Niye Türkçe si yok

  149. baran
    baran 7 Nisan 2021 15:03

    keşke türkçe dublaj olsaydı

  150. Seyhan
    Seyhan 7 Nisan 2021 15:02

    Filim çok iyi herkeze izlemeyi tavsiye ederim çok beğendim.

  151. Gece
    Gece 7 Nisan 2021 15:00

    türkçe dublaj olsaydı daha iyi di ve bende güzel filim tek eksiği türkçe dublaj degil 😀

  152. Hebele
    Hebele 7 Nisan 2021 15:00

    Türkçe dublajı yok alt yazı okumayı sevmiyorum

  153. Ali
    Ali 7 Nisan 2021 10:36

    Godzilla adamdır 🙂

  154. Geç açılıyo ama açılıyo
    Geç açılıyo ama açılıyo 7 Nisan 2021 10:07

    Ğeç açılıyo ama âcılıyo

  155. Mustafa Mert
    Mustafa Mert 7 Nisan 2021 02:29

    Uzun zaman sonra ilaç gibi geldi desem yeridir. Harika bir film kesinlikle herkesin izlemesi gerekiyor!

  156. Yusuf
    Yusuf 6 Nisan 2021 22:53

    Süper

  157. Admin
    Admin 6 Nisan 2021 22:49

    Acılmıorsa dıger alternatif seçenekleri deneyiniz..

  158. sonda kong ölüyo
    sonda kong ölüyo 6 Nisan 2021 22:40

    müq aga türkçe dublaj çıksın 1 daha izlicem ab

  159. Anonim 6 Nisan 2021 22:01

    Acilmiyo neyin yalani bu

  160. ensar
    ensar 6 Nisan 2021 21:59

    film güzel

  161. can
    can 6 Nisan 2021 21:09

    çok güzel offf be

  162. MUSTAFA
    MUSTAFA 6 Nisan 2021 17:56

    TÜRCE ALT YAZILI OLMASAYDI İYİYDİ

  163. mert
    mert 6 Nisan 2021 14:37

    cok yavaş acılıyo ama filim cok güzel

  164. abdulsamet
    abdulsamet 6 Nisan 2021 14:01

    filmingizce

  165. Berke
    Berke 6 Nisan 2021 13:43

    Türkçe dublaj ne zaman gelir

  166. Eroş
    Eroş 6 Nisan 2021 13:08

    lan abi bu İngilizce hani türkçe

  167. deniz
    deniz 6 Nisan 2021 12:22

    eline sağlık reis

  168. Tayip
    Tayip 6 Nisan 2021 10:58

    Çok güzel bir film

  169. ismail
    ismail 6 Nisan 2021 10:07

    acıl hadi

  170. Oğuzhan
    Oğuzhan 6 Nisan 2021 04:21

    Çok güzel flim izlemenizi tavsiye ederim

  171. Sanane moruq
    Sanane moruq 6 Nisan 2021 00:57

    GÜZEL

  172. MUSTAFA
    MUSTAFA 5 Nisan 2021 22:51

    Kim aldı la

  173. ABDULLAH TANRIVERDİ
    ABDULLAH TANRIVERDİ 5 Nisan 2021 17:08

    Çok güzel bir flim bu artık açılsın lütfen

  174. ABDULLAH
    ABDULLAH 5 Nisan 2021 17:07

    Çok güzel filim bu

  175. ABDULLAH
    ABDULLAH 5 Nisan 2021 16:32

    Harikaaaa ama Kong daha guçluydu

  176. Arda
    Arda 5 Nisan 2021 15:55

    Bu filmin açturkçe secenegi nerde

  177. yok
    yok 5 Nisan 2021 14:41

    film güzel ama ingilizcee

  178. adımız
    adımız 4 Nisan 2021 23:40

    film metni kötü çevrilmiş arkadaşlar

  179. Kong
    Kong 4 Nisan 2021 23:13

    Film İngilizce

  180. Dadas
    Dadas 4 Nisan 2021 22:30

    Film ehhhhh

  181. yarı turkce yarı ingilizce
    yarı turkce yarı ingilizce 4 Nisan 2021 21:16

    yarı turkce yarı ingilizce

  182. sa
    sa 4 Nisan 2021 21:15

    güzel film selamun aleykum

  183. berat
    berat 4 Nisan 2021 18:40

    cok donuyo

  184. Admin
    Admin 4 Nisan 2021 12:16

    Türkçesi henüz çıkmadı

  185. abdullah
    abdullah 4 Nisan 2021 11:45

    türkçe degil

  186. Kuzey
    Kuzey 4 Nisan 2021 01:45

    Be ayrıca alt yazılar çok hızlı

  187. Kuzey
    Kuzey 4 Nisan 2021 01:44

    Çokbeyen dim ama Türkçesi de gelsin

  188. emir
    emir 4 Nisan 2021 01:14

    bu türkçe dublaj değil

  189. berke
    berke 3 Nisan 2021 17:43

    turkce cekin pls abi

  190. Ali
    Ali 3 Nisan 2021 16:12

    Süper film

  191. Arda Yuksel
    Arda Yuksel 3 Nisan 2021 03:26

    Ne zaman ceviri gelir hih

  192. mustafa
    mustafa 2 Nisan 2021 22:21

    türkce yokmu

  193. Ahmet
    Ahmet 2 Nisan 2021 16:44

    tşk admin bu filmi gösterdiğin için (puanım) (10 üzerinden 10)

  194. hebele hübele
    hebele hübele 2 Nisan 2021 00:28

    türkce çeviri yok

  195. Bay Davaro
    Bay Davaro 2 Nisan 2021 00:13

    Filmden önce çizgi romanını okudum harikaydı. Okumak isteyen varsa, filmin resmi çizgi romanları bu blogda Türkçe olarak yer alıyor. Film ile aynı evrende geçiyor.

  196. Amin
    Amin 1 Nisan 2021 23:52

    Mükemmel

  197. METEHAN
    METEHAN 1 Nisan 2021 22:45

    bu KONG VS GODZİLLA DEĞİL

  198. GÖLGE ADAM
    GÖLGE ADAM 1 Nisan 2021 19:27

    Kong vs godzilla böyle değil bunu yapanın aklı 1 çalışıyor

  199. Sağol Admin
    Sağol Admin 1 Nisan 2021 14:08

    Admin Bize Bu Filmi Sunduğun İçin Teşekkür Ederiz.

  200. Merve
    Merve 1 Nisan 2021 09:06

    ayy çok güzel bitti kong ölseydi film den nefret ederdim ve o an izlemeyi bırakırdım ama ölmedi ve evine kavuştu size bir film önericem gorilleri seviyorsanız .
    BÜYÜK YIKIM I İZLEMELİSİNİZ oda bunun gibi harika sıradaki 859. film beni bekle

  201. batu
    batu 1 Nisan 2021 03:26

    abi haftalardır bu filmi bekliyorum cidden mükemmel bir film

  202. Anıl
    Anıl 1 Nisan 2021 00:40

    waayyy

  203. YÜCE ABDURRAHMAN ALİ
    YÜCE ABDURRAHMAN ALİ 31 Mart 2021 22:33

    hayatımda gördüğüm en iyi filmdi

  204. atacan
    atacan 31 Mart 2021 22:20

    keske türkçe olsaydııııı daha iyi olurdu

  205. emin
    emin 31 Mart 2021 20:37

    indirince kişilerin konuşması gidiyor, düzeltirmisiniz?

  206. Admin
    Admin 31 Mart 2021 19:48

    Altyazılı eklendi

  207. Muhammed
    Muhammed 31 Mart 2021 19:38

    ne zaman altyazılı gelcek ?

  208. Mustafa
    Mustafa 31 Mart 2021 18:59

    Evvvsaaaney di bence

  209. Anonim 31 Mart 2021 18:41

    olum bi kere alt yazı var hani dublaj nerde
    lo

  210. biliinmeyen
    biliinmeyen 31 Mart 2021 18:35

    eee sadece godzila var bide altyazılı yaan bu lan

  211. king.c
    king.c 31 Mart 2021 18:16

    gayet iyi ama serisi gelmeyecek 🙁

  212. ahmet
    ahmet 31 Mart 2021 16:46

    çok saol admin

  213. ahmet
    ahmet 31 Mart 2021 16:36

    altyazı yok

  214. ahmet
    ahmet 31 Mart 2021 16:36

    altyazı veya dublaj yokmu

  215. Amacsizlar
    Amacsizlar 31 Mart 2021 16:22

    kongzilla 🙂

  216. Arda
    Arda 31 Mart 2021 15:58

    Bende kong var arlar ama ceviri yok

  217. isimsiz
    isimsiz 31 Mart 2021 14:57

    gaaayet iyi ama direk altyazılı olarak eklense daha iyi olurmuş.

  218. Can
    Can 31 Mart 2021 13:41

    Çok iy

  219. Metehan
    Metehan 31 Mart 2021 12:45

    onnumara 5yıldız

  220. Olmuş
    Olmuş 31 Mart 2021 10:17

    Çokiyi

  221. Admin
    Admin 30 Mart 2021 11:38

    Bır ıkı gun ıcınde eklenecek

  222. Anan
    Anan 30 Mart 2021 08:48

    Türkçe altyazı yokki

  223. BENDY
    BENDY 20 Mart 2021 20:54

    bu godzilla king of the monsters kong bu filde dil

  224. emir kaya
    emir kaya 20 Mart 2021 14:40

    lan bu godzilla filimi ben bunu izledim hani kong nerde ?

  225. yusf
    yusf 27 Şubat 2021 21:51

    seyretmedim ızleye bılırsem güzel yorum yapabilirim diye dünüyorum

  226. efe
    efe 26 Şubat 2021 17:49

    beyendim

  227. mülaim sert
    mülaim sert 21 Şubat 2021 19:05

    güzel filim bence

  228. seni ilgilendirmez
    seni ilgilendirmez 18 Şubat 2021 17:20

    bu filmi yapanlar hapsegirmiş çocukları dolandırı yolarmış

  229. çbzzbkip
    çbzzbkip 12 Şubat 2021 12:14

    ama burd kong yoook

  230. Kayra
    Kayra 10 Şubat 2021 15:17

    Daha yeni izliyeceğim

  231. Agatha Baldwin
    Agatha Baldwin 8 Şubat 2021 19:23

    Ben daha izlemedim ama şimdi izleyeceğim. Ben gong’u tutuyorum umarım o kazanır.

  232. sonda godzilla ölüyo :d
    sonda godzilla ölüyo :d 29 Ocak 2021 21:16

    harikaaaa

Reklam Kapat X
5dsDed3